Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Citroën C5 III (RD_) 1.6 HDi 115 (RD9HRA, RD9HLA, RD9HL0) (2012.01-???) 114km » PMH593 trw
wybrany samochód: 
Citroën C5 Iii (rd_) 1.6 Hdi 115 (rd9hra, Rd9hla, Rd9hl0) (2012.01-???) 114km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH593 TRW

PMH593 Pompa hamulcowa TRW
281.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMH593

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]22,2
nr EAN3322938026547

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH593 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: KIA SORENTO II, VENGA 1.4-2.2D 11.09-03.19
numery OEM:
HYUNDAI      58510-1P200
HYUNDAI      58510-1P230
KIA      58510-1P200
KIA      58510-1P230

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH593 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.