Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Fiat STILO Multi Wagon (192_) 1.9 D (2004.09-2008.08) 90km » PMH995 trw
wybrany samochód: 
Fiat Stilo Multi Wagon (192_) 1.9 D (2004.09-2008.08) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMH995 TRW

PMH995 Pompa hamulcowa TRW
251.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMH995

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
MateriałAluminium
Średnica [mm]22,2
Rozmiar gwintu 1M12x1
Ilość połączeń2
nr EAN3322938292133

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMH995 TRW

Pompa hamulcowa (22,2mm) pasuje do: RENAULT KANGOO BE BOP, KANGOO EXPRESS, KANGOO II 1.2-Electric 02.08-
numery OEM:
RENAULT      77 01 209 764
zamienniki:
6602
brak
Car S.p.A (InterCar)

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMH995 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.