Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault CLIO II Furgon/hatchback (SB0/1/2_) 1.6 (SB0H) (2003.11-???) 107km » PMK574 trw
wybrany samochód: 
Renault Clio Ii Furgon/hatchback (sb0/1/2_) 1.6 (sb0h) (2003.11-???) 107km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMK574 TRW

PMK574 Pompa hamulcowa TRW
trw PMK574
Pompa hamulcowa PMK574
PMK574
trw PMK574 Pompa hamulcowa
298.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMK574

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]23,8
nr EAN3322937319817

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMK574 TRW

Pompa hamulcowa (23,8mm) pasuje do: VW LT 28-35 II, LT 28-46 II 2.3/2.5D/2.8D 05.96-07.06
numery OEM:
VOLKSWAGEN      2D0 611 019 E

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMK574 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.