Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 JTDM (937.AXD1A, 937.AXV1A, 937.BXB1A) (2004.10-2010.03) 115km » PML172 trw
wybrany samochód: 
Alfa Romeo 147 (937_) 1.9 Jtdm (937.axd1a, 937.axv1a, 937.bxb1a) (2004.10-2010.03) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML172 TRW

PML172 Pompa hamulcowa TRW
313.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PML172

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Rozmiar gwintu 1M12x1
Ilość połączeń2
Ograniczenia producentaTRW
Średnica 1 [mm]25,4
nr EAN3322937058105

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML172 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, A8 D2, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-6.0 03.94-05.05
numery OEM:
AUDI      4D0 611 021
AUDI      4D0 611 021 A
VOLKSWAGEN      4D0 611 021 A

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML172 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.