Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Renault MASTER II Furgon (FD) 2.5 dCi 120 (FD0M, FD0U, FD0W, FD2M, FD2W, FD3M, FD3U,... (2001.10-???) 115km » PML355 trw
wybrany samochód: 
Renault Master Ii Furgon (fd) 2.5 Dci 120 (fd0m, Fd0u, Fd0w, Fd2m, Fd2w, Fd3m, Fd3u,... (2001.10-???) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PML355 TRW

PML355 Pompa hamulcowa TRW
trw PML355
Pompa hamulcowa PML355
PML355
trw PML355 Pompa hamulcowa
327.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 12.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PML355

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaTRW
Średnica [mm]25,4
nr EAN3322938020958

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PML355 TRW

Pompa hamulcowa (25,4mm), pojazd z kierownicą po lewej stronie/prawej stronie pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A8 D4, Q5 1.8-6.3 06.07-01.18
numery OEM:
AUDI      8K0 611 021
AUDI      8K0 611 021 B
VOLKSWAGEN      8K0 611 021
VOLKSWAGEN      8K0 611 021 B
zamienniki:
33086800
brak
TEXTAR

Zastosowanie Pompa hamulcowa PML355 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.