Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A6 C4 Avant (4A5) 2.5 TDI (1994.06-1997.12) 116km » PMN205 trw
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 Avant (4a5) 2.5 Tdi (1994.06-1997.12) 116km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa PMN205 TRW

PMN205 Pompa hamulcowa TRW
371.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

PMN205

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Średnica [mm]27
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rozmiar gwintu 2M10x1
MateriałAluminium
nr EAN3322938181703

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa PMN205 TRW

Pompa hamulcowa (27mm) pasuje do: CITROEN JUMPER II, FIAT DUCATO, PEUGEOT BOXER 2.0D-Electric 04.06-
numery OEM:
CITROËN      4601 T8
FIAT      77364123
PEUGEOT      4601 T8
zamienniki:
61246
brak
A.B.S.
6215
brak
Car S.p.A (InterCar)
33086000
brak
TEXTAR
H26920.7.1
brak
FTE automotive GmbH
FHM1503
brak
FERODO
4010205
brak
GIRLING
B1754
brak
KAWE

Zastosowanie Pompa hamulcowa PMN205 TRW w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.