Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » ogrzewanie i wentylacja » dmuchawa Audi A6 C6 (4F2) 2.0 TDI (2005.09-2006.06) 121km » 521-0008 tyc europe b.v.
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 (4f2) 2.0 Tdi (2005.09-2006.06) 121km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Wentylator wewnętrzny 521-0008 TYC EUROPE B.V.

521-0008 Wentylator wewnętrzny TYC EUROPE B.V.
233.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Poniedziałek:1 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

521-0008

dostawca:

TYC EUROPE B.V.

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]13,5
WersjaDeluxe Design
Moc znamionowa [W]311
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z/bez klimatyzacji
Obciążalność prądowa [A]23
Prędkość obrotowa światła ostrzegawczego obrotowego [1/min]3800
nr EAN8717475103526
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Wentylator wewnętrzny 521-0008 TYC EUROPE B.V.

Dmuchawa pasuje do: MERCEDES V (638/2), VITO (W638) 2.0-2.8 02.96-07.03
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0028301608
MERCEDES-BENZ      0038300308
MERCEDES-BENZ      A0028301608
MERCEDES-BENZ      A0038300308

Zastosowanie Wentylator wewnętrzny 521-0008 TYC EUROPE B.V. w samochodach:

Opinie Klientów o Wentylator wewnętrzny 521-0008 TYC EUROPE B.V.:

Marcin, Kraśnik
2019-12-02
 5/5
Części od tego producenta to dobra jakość

Dmuchawa wewnętrzna


Dmuchawa wnętrza kabiny pełni w pojeździe bardzo ważną funkcję. Bez niej funkcjonowanie klimatyzacji byłoby niemożliwe. Wentylator dostarcza ogrzane lub schłodzone powietrze do wnętrza kabiny pasażerskiej. Umożliwia to skuteczną regulację temperatury wewnątrz pojazdu. Wentylatory cechuje wysoka moc i duża przepustowość. Warto dodać, że możliwe jest zasilanie dmuchawy prądem o napięciu 12 V oraz 24 V. Dzięki temu wentylator może pracować zarówno w samochodach osobowych, ciężarowych, jak i pojazdach rolniczych.

Dmuchawa pracuje w trybie ciągłym, w związku z tym ulega stopniowemu zużyciu. Objawia się to zazwyczaj głośniejszą pracą wentylatorów.

Łopatki pracują ze stosunkowo wysoką prędkością obrotową i w warunkach minimalnego tarcia, dzięki obecności środka smarnego. Nasilenie się hałasu podczas pracy wentylatora jest zwykle spowodowane utraceniem przez smar swoich właściwości przy jednoczesnym nagromadzeniu w tym miejscu brudu zwiększającego tarcie. To oznaka, że wkrótce dojdzie do zatarcia łożysk. Konieczna będzie wówczas wymiana zużytych elementów.

Trzeba jednak pamiętać, że nasmarowanie elementów dmuchawy nie zawsze skutkuje rozwiązaniem problemu głośnej pracy. W niektórych przypadkach najlepszym rozwiązaniem będzie zainwestowanie w zakup nowego wentylatora.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.