Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » V10-0013 vaico

Korek wlewu paliwa, Green Mobility Parts V10-0013 VAICO

V10-0013 Korek wlewu paliwa, Green Mobility Parts VAICO
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj

    Ocena:
numer części:

V10-0013

producent:

VAICO

System zamykania z kluczem
System zamykania bez automatycznego zamka centralnego
Ciężar [kg] 0,1597
nr EAN 4046001145353

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Korek wlewu paliwa, Green Mobility Parts V10-0013 VAICO

Korek wlewu paliwa (z kluczykiem) pasuje do: VOLVO 240, 260, 440, 480, 740, 760; AUDI 100 C3, 100 C4, 200 C3, 80 B3, 80 B4, 90 B3, A2, A3, A4 B5, A4 B6, A6 C4, A6 C5, A8 D2, ALLROAD C5 08.74-
numery OEM:
AUDI      191 201 551
AUDI      191 201 551 A
AUDI      533 201 551 F
SEAT      191 201 551
SEAT      191 201 551 A
SEAT      533 201 551 F
SKODA      191 201 551
SKODA      191 201 551 A
SKODA      533 201 551 F
VOLKSWAGEN      191 201 551
VOLKSWAGEN      191 201 551 A
VOLKSWAGEN      533 201 551 F
VAG      191 201 551
VAG      191 201 551 A
VAG      533 201 551 F

Zastosowanie Korek wlewu paliwa, Green Mobility Parts V10-0013 VAICO w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.