Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi 90 B3 (893, 894, 8A2) 2.3 E 20V quattro (1990.04-1991.09) 167km » V10-0386 vaico
wybrany samochód: 
Audi 90 B3 (893, 894, 8a2) 2.3 E 20v Quattro (1990.04-1991.09) 167km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0386 VAICO

V10-0386 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-0386
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0386
76.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-0386

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]60000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Typ skrzyni biegów01M
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Ciężar [kg]0,536
nr EAN4046001304071

skład zestawu:
V10-0381 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V10-2501 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Green Mobility Parts
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0386 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI 80 B4, A3, A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C4, A6 C5, A8 D2, CABRIOLET B3, COUPE B3, FORD GALAXY I, SEAT IBIZA III, VW GOLF IV, PASSAT B5 1.4-4.2 05.89-03.10
numery OEM:
SEAT      01M 325 429
SEAT      1M325429
SKODA      01M 325 429
SKODA      1M325429
VOLKSWAGEN      01M 325 429 S3
VAG      01M 325 429
VAG      01M 325 429 S3
VAG      1M 325 429
VAG      1M 325 429 S3

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-0386 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.