Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Opel VECTRA A (J89) 1.7 TD (F19, M19) (1990.03-1995.11) 82km » V10-0423 vaico
wybrany samochód: 
Opel Vectra A (j89) 1.7 Td (f19, M19) (1990.03-1995.11) 82km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0423 VAICO

V10-0423 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-0423
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0423
V10-0423
vaico V10-0423 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0423 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0423 vaico
73.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-0423

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Typ skrzyni biegów4HP24
Ciężar [kg]0,475
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001333514

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0423 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A6 C4, A8 D2, V8 2.8/3.6/4.2 10.88-11.98
numery OEM:
AUDI      018 325 433 B
AUDI      18325433B
SEAT      018 325 433 B
SEAT      18325433B
SKODA      018 325 433 B
SKODA      18325433B
VOLKSWAGEN      018 325 433 B
VOLKSWAGEN      18325433B
VAG      018 325 433 B
VAG      18 325 433 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0423 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.