Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego | |
po montażu wymagany pomiar geometrii osi | ||
Wysokość [mm] | 23 | |
Średnica wewnętrzna [mm] | 16 | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Strona zabudowy | Oś przednia | |
średnica zewnętrzna [mm] | 58 | |
Ciężar [kg] | 0,0947 | |
nr EAN | 4046001144417 |
Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1151 VAICO
AUDI | 431 407 181 F | |
AUDI | 431 407 182 | |
AUDI | 431 407 201 C | |
SEAT | 431 407 181 F | |
SEAT | 431 407 182 | |
SEAT | 431 407 201 C | |
SKODA | 431 407 181 F | |
SKODA | 431 407 182 | |
SKODA | 431 407 201 C | |
VOLKSWAGEN | 431 407 181 F | |
VOLKSWAGEN | 431 407 182 | |
VOLKSWAGEN | 431 407 201 C | |
VAG | 431 407 181 F | |
VAG | 431 407 182 | |
VAG | 431 407 201 C |
Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1151 VAICO w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.