Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Peugeot 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) 1.6 (1993.05-2000.10) 89km » V10-1579 vaico
wybrany samochód: 
Peugeot 306 Liftback (7a, 7c, N3, N5) 1.6 (1993.05-2000.10) 89km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napęd wycieraczek V10-1579 VAICO

V10-1579 Napęd wycieraczek VAICO
196.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

3B0 955 121, 3B1 955 603 B, 3B1 955 603 C, 8D1 955 331, 8D1 955 332, 8D1 955 603, 8D1 955 603 A

numer części:

V10-1579

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Jednostka ilościZestaw
Strona zabudowyz przodu
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ciężar [kg]1,095
nr EAN4046001362064

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek V10-1579 VAICO

Mechanizm wycieraczek przód (bez silnika, kpl.) pasuje do: AUDI A4 B5; SKODA SUPERB I; VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 11.94-03.08
numery OEM:
AUDI      8D1 955 603
AUDI      8D1 955 603 A
AUDI      8D1 955 603 A kit
SEAT      8D1 955 603
SEAT      8D1 955 603 A
SKODA      8D1 955 603
SKODA      8D1 955 603 A
VOLKSWAGEN      8D1 955 603
VOLKSWAGEN      8D1 955 603 A
VOLKSWAGEN      8D1 955 603 A kit
VAG      3B1 955 603 B kit
VAG      3B1 955 603 C kit
VAG      8D1 955 603
VAG      8D1 955 603 A
VAG      8D1 955 603 A kit
VAG      8D1 955 603 kit

Zastosowanie Napęd wycieraczek V10-1579 VAICO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.