Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Ford C-MAX II Van 1.0 EcoBoost (2012.10-2019.06) 125km » V10-1648 vaico
wybrany samochód: 
Ford C-max Ii Van 1.0 Ecoboost (2012.10-2019.06) 125km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Napęd wycieraczek V10-1648 VAICO

V10-1648 Napęd wycieraczek VAICO
vaico V10-1648
Napęd wycieraczek V10-1648
143.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Wtorek
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 1 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

5J1 955 605 B

numer części:

V10-1648

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Jednostka ilościZestaw
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
nr EAN4046001420795

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek V10-1648 VAICO

Mechanizm wycieraczek przód (bez silnika) pasuje do: SKODA FABIA II, ROOMSTER, ROOMSTER PRAKTIK 03.06-05.15
numery OEM:
SEAT      5J1 955 605 B
SKODA      5J1 955 605 B
SKODA      5J1 955 605 B kit
SKODA      5J1 955 605 B_kit
VAG      5J1 955 605 B
VAG      5J1 955 605 B kit
VAG      5J1 955 605 B_kit
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Napęd wycieraczek V10-1648 VAICO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.