Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-2361 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2361 VAICO

V10-2361 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-2361
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2361
150.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

01L 325 429 B

numer części:

V10-2361

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów 5HP24
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ciężar [kg] 0,558
nr EAN 4046001568312

skład zestawu:
V10-2359 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V10-2360 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2361 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A6 C5, A6 C6, A8 D2 3.3D/4.2/6.0 03.94-08.11
numery OEM:
AUDI      01L 321 371
AUDI      01L 325 429 B
AUDI      1L325429B
SEAT      01L 321 371
SEAT      01L 325 429 B
SEAT      1L321371
SEAT      1L325429B
SKODA      01L 321 371
SKODA      01L 325 429 B
SKODA      1L321371
SKODA      1L325429B
VOLKSWAGEN      01L 325 429 B kit
VAG      01L 321 371
VAG      01L 325 429 B
VAG      01L 325 429 B kit
VAG      1L 321 371
VAG      1L 325 429 B
VAG      1L 325 429 B kit

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2361 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.