Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-3016 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-3016 VAICO

V10-3016 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-3016
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-3016
182.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

09E 325 429

numer części:

V10-3016

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Szerokość [mm] 195
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Typ skrzyni biegów 6HP26
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Długość [mm] 223
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Materiał uszczelnienia wargowego Guma
Liczba otworów do mocowania 13
Wysokość [mm] 110
Ciężar [kg] 0,557
nr EAN 4046001611568

skład zestawu:
V10-1867 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
V10-3014 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-3016 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: AUDI A6 C6, A8 D3 3.0D-6.0 10.02-08.11
numery OEM:
AUDI      09E 321 371 A
AUDI      09E 325 429
AUDI      9E 321 371 A
SEAT      09E 321 371 A
SEAT      09E 325 429
SEAT      9E321371A
SEAT      9E325429
SKODA      09E 321 371 A
SKODA      09E 325 429
SKODA      9E321371A
SKODA      9E325429
VOLKSWAGEN      09E 325 429
VOLKSWAGEN      09E 325 429 kit1
VAG      09E 321 371 A
VAG      09E 325 429
VAG      09E 325 429 kit1
VAG      9E 321 371 A
VAG      9E 325 429
VAG      9E 325 429 kit1
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-3016 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.