Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Fiat STILO (192_) 1.9 JTD (192_XE1A) (2001.10-2006.11) 115km » V10-3018-1 vaico
wybrany samochód: 
Fiat Stilo (192_) 1.9 Jtd (192_xe1a) (2001.10-2006.11) 115km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3018-1 VAICO

V10-3018-1 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
vaico V10-3018-1
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-3018-1

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
alternatywnie
Typ skrzyni biegówS-Tronic (DL501)
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 7-biegowa
Sprzęgłodla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj filtraWkład filtra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,034
nr EAN4046001799709

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3018-1 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, Q5, PORSCHE MACAN 1.8-4.2 06.07-
numery OEM:
AUDI      0B5 325 330 A
AUDI      B5325330A
SEAT      0B5 325 330 A
SEAT      B5325330A
SKODA      0B5 325 330 A
SKODA      B5325330A
VOLKSWAGEN      0B5 325 330 A
VOLKSWAGEN      B5325330A
VAG      0B5 325 330 A
VAG      B5 325 330 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-3018-1 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.