Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Audi A4 B7 (8EC) 3.0 quattro (2004.11-2006.07) 218km » V10-3112 vaico
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 3.0 Quattro (2004.11-2006.07) 218km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität V10-3112 VAICO

V10-3112 Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität VAICO
85.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-3112

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,08
nr EAN4046001627651

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität V10-3112 VAICO

Korek wlewu paliwa pasuje do: AUDI A3, VW AMAROK 05.03-10.16
numery OEM:
SEAT      4F0 201 550 H
SEAT      8P0 201 550 C
SKODA      4F0 201 550 H
SKODA      8P0 201 550 C
VOLKSWAGEN      8P0 201 550 C
VAG      4F0 201 550 H
VAG      8P0 201 550 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität V10-3112 VAICO w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.