Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.2 V6 4motion (2004.02-2008.11) 241km » V10-4722-1 vaico
wybrany samochód: 
Volkswagen Phaeton (3d1, 3d2, 3d3, 3d4, 3d6, 3d7, 3d8, 3d9) 3.2 V6 4motion (2004.02-2008.11) 241km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-4722-1 VAICO

V10-4722-1 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-4722-1
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-4722-1
V10-4722-1
vaico V10-4722-1 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-4722-1 vaico

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

0GC 325 183, GC 325 183

numer części:

V10-4722-1

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Typ skrzyni biegów0GC
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Typ skrzyni biegówDQ381
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z mechaniczną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Ciężar [kg]0,129
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001993930

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-4722-1 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A1, A3, Q2, Q3, TT, CUPRA ATECA, FORMENTOR, SEAT ATECA, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, LEON/HATCHBACK, TARRACO 1.0-2.5 09.07-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      0GC 325 183 A kit
VAG      0GC 325 183
VAG      0GC 325 183 A
VAG      0GC 325 183 A kit
VAG      0GC 325 183 kit
VAG      GC 325 183 kit
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-4722-1 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.