Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Volkswagen PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion (2007.06-2008.11) 233km » V10-6764 vaico
wybrany samochód: 
Volkswagen Phaeton (3d1, 3d2, 3d3, 3d4, 3d6, 3d7, 3d8, 3d9) 3.0 V6 Tdi 4motion (2007.06-2008.11) 233km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-6764 VAICO

V10-6764 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-6764
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-6764
V10-6764
162.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
3 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
               Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-6764

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegówDQ200
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegówSkrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Wyposażenie pojazdudla pojazdów z mechaniczną skrzynią biegów
Rodzaj filtraWkład filtra
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
nr EAN4062375269976

skład zestawu:
V10-4723 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts
V10-6765 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-6764 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A1, A3, Q2, TT, SEAT ALTEA, ALTEA XL, ARONA, ATECA, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, IBIZA V, LEON, LEON SC, LEON ST, TOLEDO III 0.8DH-3.6 02.03-
numery OEM:
VOLKSWAGEN      0AM 325 433 E kit
VAG      0AM 325 433 D
VAG      0AM 325 433 E
VAG      0AM 325 433 E kit
VAG      AM 325 433 D
VAG      AM 325 433 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-6764 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.