Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V20-0585 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0585 VAICO

V20-0585 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V20-0585
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0585
V20-0585
vaico V20-0585 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0585 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0585 vaico
293.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 3 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

24 11 0 403 404, 24 11 7 519 359, 24 11 7 522 923, 24 11 7 571 227, 24 15 2 333 903, C2C-38963, C2C-6715

numer części:

V20-0585

producent:

VAICO

Rodzaj filtra do zestawu do przezbrajania, wkład filtra
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Typ skrzyni biegów 6HP26Z
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
dla numeru artykułu V20-0574
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Głębokość [mm] 495
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,482
nr EAN 4046001624063

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0585 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: BENTLEY ARNAGE, BMW 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 3 (F30, F80), 5 (E60), 5 (E61), 5 (F10), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66 2.0-6.8 03.96-

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0585 ma zastosowanie do modeli samochodów

LAND ROVER

DISCOVERY II, FREELANDER I Soft Top, FREELANDER I, RANGE ROVER III, DISCOVERY III, RANGE ROVER SPORT I, FREELANDER 2

JAGUAR

S-TYPE II, X-TYPE I, XJ, XK II coupe, XK II, XF I, XF SPORTBRAKE

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

BENTLEY

ARNAGE, CONTINENTAL coupe, CONTINENTAL FLYING SPUR, AZURE II, CONTINENTAL, ARNAGE coupe, MULSANNE

HYUNDAI

SONATA IV, XG, ACCENT II, TRAJET, ELANTRA III, HIGHWAY, SANTA FÉ I

ROLLS-ROYCE

SILVER SERAPH, CORNICHE V, PHANTOM VII, GHOST I, PHANTOM VII Drophead Coupe, PHANTOM VII coupe, WRAITH

ASTON MARTIN

VANQUISH, DB9, DB9 Volante, VANTAGE, VANTAGE Volante, RAPIDE, DBS

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0585 producenta VAICO

JAGUAR

C2C38963part, C2C6715part

BMW

24110403404part, 24117519359part, 24117522923part, 24117571227part, 24152333903part

numery OEM:
BMW      24 11 0 403 404 part
BMW      24 11 7 519 359 part
BMW      24 11 7 522 923 part
BMW      24 11 7 571 227 part
BMW      24 15 2 333 903 part
JAGUAR      C2C-38963 part
JAGUAR      C2C-6715 part

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0585 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.