Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » V20-1592 vaico

Koło pasowe, pompa wodna, Original VAICO Qualität V20-1592 VAICO

V20-1592 Koło pasowe, pompa wodna, Original VAICO Qualität VAICO
114.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:6 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

V20-1592

dostawca:

VAICO

Średnica [mm] 123
Ilość żeber 6
Ciężar [kg] 0,669
nr EAN 4046001602016

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, pompa wodna, Original VAICO Qualität V20-1592 VAICO

Koło pasowe wału korbowego (liczba żeber: 6) pasuje do: BMW 3 (E36), 3 (E46), 5 (E34), Z3 (E36) 1.6-1.9 04.93-07.06

Koło pasowe, pompa wodna, Original VAICO Qualität V20-1592 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Koło pasowe, pompa wodna, Original VAICO Qualität V20-1592 producenta VAICO

BMW

1739527, 11511739527

numery OEM:
BMW      1 739 527
BMW      11 51 1 739 527
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe, pompa wodna, Original VAICO Qualität V20-1592 VAICO w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.