Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Ford TRANSIT Platforma / podwozie (E_ _) 2.5 TD (EME/L/S, ENE/L/S) (1992.11-1994.08) 85km » V20-2938 vaico
wybrany samochód: 
Ford Transit Platforma / Podwozie (e_ _) 2.5 Td (eme/l/s, Ene/l/s) (1992.11-1994.08) 85km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Koło pasowe, pompa wspomagania, Original VAICO Qualität V20-2938 VAICO

V20-2938 Koło pasowe, pompa wspomagania, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V20-2938

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Ciężar [kg]0,731
nr EAN4046001774768
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Koło pasowe, pompa wspomagania, Original VAICO Qualität V20-2938 VAICO

Koło pasowe pompy wspomagania pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E82), 1 (E87), 1 (E88), 3 (E90), 3 (E91), 3 (E92), 3 (E93), 5 (E60), 5 (E61), 6 (E63), 6 (E64), 7 (E65, E66, E67) 2.5/3.0 09.04-12.13
numery OEM:
BMW      32 42 7 516 619
BMW      32 42 7 537 862
BMW      7 516 619
BMW      7 537 862
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Koło pasowe, pompa wspomagania, Original VAICO Qualität V20-2938 VAICO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.