Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » V20-30035 vaico

Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V20-30035 VAICO

V20-30035 Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität VAICO
360.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V20-30035

producent:

VAICO

Długość [mm] 1755
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 0,35
nr EAN 4046001600555

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V20-30035 VAICO

Linka hamulca ręcznego tył L (755mm) pasuje do: BMW 7 (E65, E66, E67) 3.0-6.0 07.01-08.08
numery OEM:
BMW      1 165 910
BMW      34 40 1 165 910
BMW      34 40 6 767 824
BMW      34 43 6 780 016
BMW      6 767 824
BMW      6 780 016
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V20-30035 VAICO w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.