Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Iveco S-WAY AS190S50P MY24 (2023-???) 500km » V22-0314 vaico
wybrany samochód: 
Iveco S-way As190s50p My24 (2023-???) 500km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V22-0314 VAICO

V22-0314 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V22-0314
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V22-0314
V22-0314
vaico V22-0314 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V22-0314 vaico
133.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V22-0314

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Typ skrzyni biegówAL4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz pierścieniem uszczelniającym
Ciężar [kg]0,363
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001586439

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V22-0314 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: DS DS 3, DS 4, CITROEN C3 I, C3 II, C3 PLURIEL, C4, C4 GRAND PICASSO I, C4 I, C4 II, C4 PICASSO I, C5 I, C5 II, C5 III, C5 II/KOMBI 1.0-3.0D 05.93-
numery OEM:
CITROËN      2263.33
PEUGEOT      2263.33
RENAULT      8200 807 136
DACIA      8200 807 136

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V22-0314 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.