Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V25-0921 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-0921 VAICO

V25-0921 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V25-0921
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-0921
V25-0921
vaico V25-0921 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-0921 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-0921 vaico
194.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V25-0921

producent:

VAICO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Typ skrzyni biegów CFT23
Rodzaj skrzyni biegów skrzynia automat. bezstopniowa (CVT)
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,428
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001679414

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-0921 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: FORD FOCUS C-MAX, FOCUS II 1.4-2.5 10.03-09.12

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-0921 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-0921 producenta VAICO

FORD

1305783, 1406310, 4M5P7B155AA, 4M5P7B155AB

numery OEM:
FORD      1 305 783
FORD      1 406 310
FORD      4M5P-7B155-AA
FORD      4M5P-7B155-AB

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-0921 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.