Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi Q3 (F3B) 45 TFSI quattro (2018.07-???) 230km » V26-0424 vaico
wybrany samochód: 
Audi Q3 (f3b) 45 Tfsi Quattro (2018.07-???) 230km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V26-0424 VAICO

V26-0424 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V26-0424
249.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

25420-PX4-023

numer części:

V26-0424

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Typ skrzyni biegówPX4B, MPXA
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Liczba otworów do mocowania16
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Ciężar [kg]0,351
nr EAN4062375056415

skład zestawu:
V26-0422 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts
V26-0423 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Green Mobility Parts
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V26-0424 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: ACURA MDX, RDX, RSX, TSX, HONDA ACCORD IX, ACCORD VII, ACCORD VIII, CIVIC IX, CIVIC VII, CIVIC VIII, CROSSTOUR I, CR-V II, CR-V III 1.3-3.7 02.01-
numery OEM:
HONDA      25420-PX4-023
HONDA      25420-PX4-023 kit
HONDA      V260423
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V26-0424 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.