Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » V30-0483-1 vaico

Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V30-0483-1 VAICO

V30-0483-1 Pompa paliwa, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V30-0483-1
Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V30-0483-1
V30-0483-1
vaico V30-0483-1 Pompa paliwa, Original VAICO Qualität
Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V30-0483-1 vaico
145.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V30-0483-1

producent:

VAICO

Tryb pracy mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ciężar [kg] 0,318
nr EAN 4046001355219

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V30-0483-1 VAICO

Mechaniczna pompa paliwa pasuje do: MERCEDES 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), C (W202), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124), E T-MODEL (S210) 1.6-6.0 05.80-10.01
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      002 091 56 01
MERCEDES-BENZ      002 091 56 01.
MERCEDES-BENZ      002 091 66 01
MERCEDES-BENZ      002 091 66 01.
MERCEDES-BENZ      002 091 68 01
MERCEDES-BENZ      002 091 68 01.
MERCEDES-BENZ      002 091 79 01
MERCEDES-BENZ      002 091 79 01.
MERCEDES-BENZ      A 002 091 56 01
MERCEDES-BENZ      A 002 091 66 01
MERCEDES-BENZ      A 002 091 68 01
MERCEDES-BENZ      A 002 091 79 01

Zastosowanie Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V30-0483-1 VAICO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.