Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » sterowanie silnikiem » łańcuch rozrządu, prowadnice » zestaw łańcucha rozrządu Seat IBIZA IV SC (6J1, 6P5) 1.6 (2008.07-2015.05) 105km » V30-10016-BEK vaico
wybrany samochód: 
Seat Ibiza Iv Sc (6j1, 6p5) 1.6 (2008.07-2015.05) 105km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw łańcucha rozrządu V30-10016-BEK VAICO

V30-10016-BEK Zestaw łańcucha rozrządu VAICO
657.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:3 szt. wysyłka Środa
:3 szt. wysyłka Piątek

    Ocena:
numery handlowe:

000 993 19 76, 000 993 21 76, 0007680V001000000, 0007681V001000000, 003 997 97 94, 004 997 24 94, 11 31 8 671 014, 271 050 03 11, 271 050 04 11, 271 050 06 11, 8 671 014, A 000 993 21 76, A 004 997 24 94, A 271 050 03 11, A 271 050 04 11, A 271 050 06 11, A000 993 19 76, A0007681V001000000, A003 997 97 94

numer części:

V30-10016-BEK

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez dodatków
Ilość ogniw łańcucha142
Wykonanie łańcuchaSimplex
Wykonanie łańcuchaze spinką łańcucha
Wymiary łańcucha napędu rozrząduG53HP, G53HR
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającadla wałka rozrządu
Wymagana ilość1
Ciężar [kg]1,0118
nr EAN4046001942600
Status produktu: Normalny

skład zestawu:
V30-0802 Łańcuch rozrządu
V30-2850 Napinacz, Original VAICO Qualität
V30-3023 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu, Original VAICO Qualität
V30-3024 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu, Original VAICO Qualität
V30-3025 Szyna ślizgowa, łańcuch rozrządu, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw łańcucha rozrządu V30-10016-BEK VAICO

Rozrząd kpl. (łańcuch + elementy) pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W203), C (W204), CLC (CL203), CLK (A209), CLK (C209), E T-MODEL (S211) 1.6-1.8LPG 05.02-12.18
numery OEM:
BMW      11 31 8 671 014
BMW      8 671 014
MERCEDES-BENZ      000 993 19 76
MERCEDES-BENZ      000 993 21 76
MERCEDES-BENZ      000 993 21 76 kit2
MERCEDES-BENZ      003 997 97 94
MERCEDES-BENZ      004 997 24 94
MERCEDES-BENZ      271 050 03 11
MERCEDES-BENZ      271 050 04 11
MERCEDES-BENZ      271 050 06 11
MERCEDES-BENZ      271 052 04 16
MERCEDES-BENZ      271 052 10 16
MERCEDES-BENZ      271 052 11 16
MERCEDES-BENZ      A 000 993 21 76
MERCEDES-BENZ      A 000 993 21 76 kit2
MERCEDES-BENZ      A 004 997 24 94
MERCEDES-BENZ      A 271 050 03 11
MERCEDES-BENZ      A 271 050 04 11
MERCEDES-BENZ      A 271 050 06 11
MERCEDES-BENZ      A 271 052 04 16
MERCEDES-BENZ      A 271 052 10 16
MERCEDES-BENZ      A 271 052 11 16
MERCEDES-BENZ      A000 993 19 76
MERCEDES-BENZ      A003 997 97 94
SMART      0007680V001000000
SMART      0007681V001000000
SMART      A0007681V001000000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw łańcucha rozrządu V30-10016-BEK VAICO w samochodach:

Zestaw łańcucha rozrządu


Rozrząd to bez wątpienia jeden z najważniejszych układów znajdujący się w pojeździe. Steruje on bezpośrednio dopływem mieszanki paliwowo-powietrznej do cylindrów oraz usuwaniem z nich, powstałymch wskutek spalania gazów. W skład zestawu wchodzą zwykle części, takie jak: koła pasowe, przekładnie, uszczelki olejowe i inne uszczelnienia, koła zębate pośredniczące i napinacze, mocowania, uszczelki gniazd świec zapłonowych oraz w zależności od typu układu, łańcuch lub pasek.

Prawidłowe funkcjonowanie wszystkich tych elementów zapewnia w pełni zsynchronizowaną pracę zaworów silnika i tłoków. W przypadku konieczności wymiany któregoś z elementów zestawu zaleca się zastąpienie nowymi również pozostałych części wchodzących w jego skład. Takie prewencyjne działanie zapewni silnikowi ochronę przed przedwczesnym zużyciem.

Zestaw łańcuchowy jest zdecydowanie trwalszym i pewnym rozwiązaniem. Pasek natomiast ulega szybszemu zużyciu. Do podstawowych mankamentów zestawów rozrządu opartych na pasku należą: pęknięcia lub inne uszkodzenia mechaniczne, spowodowane np. dostaniem się do mechanizmu ciał obcych; zablokowanie pompy lub wałka; zbyt niskie napięcie paska rozrządu; w ostateczności, w skutek zablokowania łożysk, pompy wody lub napinacza może dojść do zerwania paska.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.