Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V30-2579 vaico

Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2579 VAICO

V30-2579 Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V30-2579
Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2579
333.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

V30-2579

producent:

VAICO

Materiał miski olejowej blacha stalowa
Powierzchnia pokryty proszkowo
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Numer artykułu zalecanego dodatku V30-7316
Typ skrzyni biegów 722,680
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą spustową oleju
Przestrzegać ilości napełnienia systemu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki miski olejowej
Ciężar [kg] 1,37
nr EAN 4062375055081

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2579 VAICO

Miska skrzyni biegów (Blacha stalowa) pasuje do: MERCEDES 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), C (C204), C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W202) 1.6-Electric 02.76-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      140 270 08 12
MERCEDES-BENZ      A 140 270 08 12
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Miska olejowa, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-2579 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.