Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A6 C5 (4B2, 4B4) 1.8 T quattro (1997.12-2005.01) 180km » V30-8420 vaico
wybrany samochód: 
Audi A6 C5 (4b2, 4b4) 1.8 T Quattro (1997.12-2005.01) 180km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V30-8420 VAICO

496.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 4 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V30-8420

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Tryb pracymechaniczne
nr EAN4046001917691

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V30-8420 VAICO

Mechaniczna pompa paliwa pasuje do: MERCEDES A (W168), C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C (W202), C (W203), CLK (C209), E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W210) 1.7D-3.2D 09.97-05.09
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      611 090 01 50
MERCEDES-BENZ      611 090 02 50
MERCEDES-BENZ      611 090 03 50
MERCEDES-BENZ      A 611 090 01 50
MERCEDES-BENZ      A 611 090 02 50
MERCEDES-BENZ      A 611 090 03 50
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V30-8420 VAICO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.