Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » V30-8420 vaico

Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V30-8420 VAICO

646.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V30-8420

producent:

VAICO

Tryb pracy mechaniczne
nr EAN 4046001917691

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V30-8420 VAICO

Mechaniczna pompa paliwa pasuje do: MERCEDES A (W168), C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C (W202), C (W203), CLK (C209), E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W210) 1.7D-3.2D 09.97-05.09

Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V30-8420 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

JEEP

GRAND CHEROKEE II, CHEROKEE, GRAND CHEROKEE III, COMMANDER, COMPASS, PATRIOT, WRANGLER III

Numery OE Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V30-8420 producenta VAICO

MERCEDES-BENZ

6110900150, 6110900250, 6110900350, A6110900150, A6110900250, A6110900350

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      611 090 01 50
MERCEDES-BENZ      611 090 02 50
MERCEDES-BENZ      611 090 03 50
MERCEDES-BENZ      A 611 090 01 50
MERCEDES-BENZ      A 611 090 02 50
MERCEDES-BENZ      A 611 090 03 50
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V30-8420 VAICO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.