Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa Audi E-TRON GT sedan (F83, F8P) S quattro (2024-???) 680km » V30-9962 vaico
wybrany samochód: 
Audi E-tron Gt Sedan (f83, F8p) S Quattro (2024-???) 680km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw uszczelek, pompa hydrauliczna V30-9962 VAICO

V30-9962 Zestaw uszczelek, pompa hydrauliczna VAICO
vaico V30-9962
70.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V30-9962

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
dla numeru OE000 460 44 80
Ciężar [kg]0,012
nr EAN4046001475467

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw uszczelek, pompa hydrauliczna V30-9962 VAICO

Koszt kaucji: 0.06 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Zestaw naprawczy pompy wspomagania pasuje do: MERCEDES 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), C T-MODEL (S202), C (W202), E (A124), E (C124), E T-MODEL (S124), E (W124) 1.8-6.0 12.84-10.01
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      000 460 44 80
MERCEDES-BENZ      A 000 460 44 80

Zastosowanie Zestaw uszczelek, pompa hydrauliczna V30-9962 VAICO w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.