Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Ford TRANSIT Furgon (81E) 1.7 1300 Feuerw. (810000) (1965-1973) 65km » V40-0146 vaico
wybrany samochód: 
Ford Transit Furgon (81e) 1.7 1300 Feuerw. (810000) (1965-1973) 65km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-0146 VAICO

V40-0146 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V40-0146
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-0146
V40-0146
vaico V40-0146 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
37.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek
1 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V40-0146

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegówAW50-40
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającabez uszczelnienia
Ciężar [kg]0,325
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001329944

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-0146 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, CALIBRA A, SINTRA, VECTRA A, VECTRA B, ZAFIRA A, ZAFIRA B, SAAB 900 II, 9-5 1.2-3.0 09.88-04.15
numery OEM:
OPEL      07 03 302
OPEL      07 03 303
OPEL      7 03 302
OPEL      7 03 303
OPEL      703300
OPEL      90 541 934
OPEL      90348728
OPEL      90541934
SAAB      5164553

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-0146 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.