Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V40-0147 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0147 VAICO

V40-0147 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V40-0147
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0147
37.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V40-0147

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Typ skrzyni biegów TH125/C
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 3-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Jednostka ilości Zestaw
Ciężar [kg] 0,639
nr EAN 4046001329951

skład zestawu:
V40-0144 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V40-0891 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0147 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: OPEL ASCONA C, KADETT E, KADETT E COMBO, KADETT E/KOMBI 1.2-2.0 09.81-07.94

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0147 ma zastosowanie do modeli samochodów

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0147 producenta VAICO

OPEL

0747455S, 747455S, 747455, 0747455

numery OEM:
OPEL      07 47 455
OPEL      07 47 455 S
OPEL      7 47 455
OPEL      7 47 455 S
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V40-0147 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.