Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » V40-0557 vaico

Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität V40-0557 VAICO

V40-0557 Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität VAICO
32.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

V40-0557

producent:

VAICO

Kolor czarny
Ciężar [kg] 0,068
nr EAN 4046001345975

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität V40-0557 VAICO

Korek wlewu paliwa pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201), /8 (W114), /8 (W115), A (W168) 09.63-
numery OEM:
BMW      1 108 199
BMW      1 118 379
BMW      1 179 459
BMW      1 179 872
BMW      16 11 1 108 199
BMW      16 11 1 118 379
BMW      16 11 1 179 459
BMW      16 11 1 179 872
BMW      16 11 6 750 564
BMW      6 750 564
MERCEDES-BENZ      124 470 00 05
MERCEDES-BENZ      A 124 470 00 05
OPEL      08 08 199
OPEL      8 08 199
OPEL      90 284 162
OPEL      90284162

Zastosowanie Korek wlewu paliwa, Original VAICO Qualität V40-0557 VAICO w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.