Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Fiat STILO (192_) 1.9 JTD (2003.09-2006.11) 126km » V40-1023 vaico
wybrany samochód: 
Fiat Stilo (192_) 1.9 Jtd (2003.09-2006.11) 126km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1023 VAICO

V40-1023 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V40-1023
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1023
V40-1023
vaico V40-1023 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1023 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1023 vaico

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V40-1023

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Typ skrzyni biegówAF33
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 5-biegowa
Typ skrzyni biegówAF23
Ciężar [kg]0,28
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001611698

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1023 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: VOLVO C30, C70 I, C70 II, S40 II, S60 I, S80 I, V50, V70 II, XC70 I, XC90 I, OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS, RENAULT ESPACE IV 1.8-3.5 03.97-
numery OEM:
OPEL      07 03 304
OPEL      7 03 304
OPEL      93177682
SAAB      5441506
VOLVO      93 177 682

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V40-1023 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.