Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volkswagen TRANSPORTER T6 Platforma / podwozie (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD 2.0 TDI (2015.04-???) 140km » 2500K232 van wezel
wybrany samochód: 
Volkswagen Transporter T6 Platforma / Podwozie (sfd, Sfe, Sfl, Sfz, Sjd 2.0 Tdi (2015.04-???) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 2500K232 VAN WEZEL

2500K232 Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** VAN WEZEL
van wezel 2500K232
681.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Piątek
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

2500K232

producent:

VAN WEZEL

Status produktu: Normalny
Ograniczenia producentaType Sanden
ID kompresoraTRSE09
Ø koła pasowego [mm]100
Napięcie [V]12
Ilość biegunów3
Dolot - Ø [mm]18
Wylot - Ø [mm]15,4
Ilość oleju [ml]75
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Liczba rowków7
Olej do sprężarkiPAG 46
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz dodatkami
częściowo napełniony
JakośćIR PLUS
nr EAN5410909429140

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 2500K232 VAN WEZEL

Kompresor klimatyzacji pasuje do: HONDA CR-V III 2.0 10.06-06.12
numery OEM:
HONDA      38800-RZV-G02
HONDA      38800RZVG02
HONDA      38810RZVG02
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja, *** IR PLUS *** 2500K232 VAN WEZEL w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.