Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji » 28200000101 various suppliers

SPRZĘGŁO KOMPRESORA VAG 28200000101 VARIOUS SUPPLIERS

158.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28200000101

SPRZĘGŁO KOMPRESORA VAG
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 1J0820811L
Numer dostawcy: 28200000101

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SPRZĘGŁO KOMPRESORA VAG 28200000101 VARIOUS SUPPLIERS

SPRZĘGŁO KOMPRESORA VAG 28200000101 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE SPRZĘGŁO KOMPRESORA VAG 28200000101 producenta VARIOUS SUPPLIERS

AUDI

1J0820811H, 1J0820811L, 1J0820811M

VOLKSWAGEN

1J0820811H, 1J0820811L, 1J0820811M

numery OEM:
AUDI      1J0820811H
AUDI      1J0820811L
AUDI      1J0820811M
VOLKSWAGEN      1J0820811H
VOLKSWAGEN      1J0820811L
VOLKSWAGEN      1J0820811M
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie SPRZĘGŁO KOMPRESORA VAG 28200000101 VARIOUS SUPPLIERS w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.