Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A3 kabriolet (8V7, 8VE) S3 quattro (2016.07-2020.10) 310km » A2C59517043 vdo
wybrany samochód: 
Audi A3 Kabriolet (8v7, 8ve) S3 Quattro (2016.07-2020.10) 310km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517043 VDO

A2C59517043 Pompa wysokiego ciśnienia VDO
vdo A2C59517043
Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517043
A2C59517043
vdo A2C59517043 Pompa wysokiego ciśnienia
Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517043 vdo
Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517043 vdo
Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517043 vdo
Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517043 vdo
Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517043 vdo
3,539.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A2C59517043

producent:

VDO

Status produktu: Normalny
Rodzaj paliwaolej napędowy
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE)
nr EAN4103590664617

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517043 VDO

Pompa CR Puma pasuje do: FORD RANGER, TRANSIT, TRANSIT V363 2.2D/3.2D 04.11-
numery OEM:
FORD      1717702
FORD      1841728
FORD      1849878
FORD      1881206
FORD      2033609
FORD      BK3Q-9B395-AD
FORD      BK3Q-9B395-CA
FORD      BK3Q9B395AD
FORD      BK3Q9B395AE
FORD      FB3Q-9B395-BA
FORD      FB3Q-9B395-BC
FORD      FB3Q9B395BB
MAZDA      U20213350C
LAND ROVER      LR029969
LAND ROVER      LR052872
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517043 VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517043 VDO:

Janusz, Rzeszów
2021-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

VDO