02.05 infolinia nieczynna
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Opel FRONTERA B (U99) 2.2 DTI (6B_66, 6B_76) (2002.09-2004.07) 120km » A2C59517047 vdo
wybrany samochód: 
Opel Frontera B (u99) 2.2 Dti (6b_66, 6b_76) (2002.09-2004.07) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517047 VDO

A2C59517047 Pompa wysokiego ciśnienia VDO
vdo A2C59517047
Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517047
5,133.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A2C59517047

producent:

VDO

Status produktu: Normalny
Rodzaj paliwaolej napędowy
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Numer artykułu zalecanego dodatkuA2C5329449880
Stary-koniecznie porównać z nową częścią (szczególnie nr OE)
nr EAN4103590664655

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517047 VDO

Pompa CR (sys. Start/Stop) pasuje do: AUDI A1, A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO IV, SKODA FABIA II, OCTAVIA II, RAPID, ROOMSTER 1.6D 02.09-09.20
numery OEM:
AUDI      03L 130 755 AH
AUDI      03L 130 755 AL
AUDI      03L 130 755 E
SEAT      03L 130 755 AH
SEAT      03L 130 755 AL
SEAT      03L 130 755 E
SKODA      03L 130 755 AH
SKODA      03L 130 755 AL
SKODA      03L 130 755 E
VOLKSWAGEN      03L 130 755 AH
VOLKSWAGEN      03L 130 755 AL
VOLKSWAGEN      03L 130 755 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517047 VDO w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa wysokiego ciśnienia A2C59517047 VDO:

2021-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.
 

VDO