Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » V10-07-0012 vemo

Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0012 VEMO

V10-07-0012 Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-07-0012

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-07-0012

producent:

VEMO

Napięcie [V] 12
dla roku modelowego 2003
Strona zabudowy z tyłu
dla roku modelowego 2002
Ciężar [kg] 0,9
nr EAN 4046001422096

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0012 VEMO

Silnik wycieraczek tył pasuje do: VW POLO IV 10.01-04.12

Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0012 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

Numery OE Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0012 producenta VEMO

VOLKSWAGEN

6Q6955711, 6Q6955711B, 6Q6955711C

numery OEM:
SEAT      6Q6 955 711
SEAT      6Q6 955 711 A
SEAT      6Q6 955 711 B
SEAT      6Q6 955 711 C
SKODA      6Q6 955 711
SKODA      6Q6 955 711 A
SKODA      6Q6 955 711 B
SKODA      6Q6 955 711 C
VOLKSWAGEN      6Q6 955 711
VOLKSWAGEN      6Q6 955 711 B
VOLKSWAGEN      6Q6 955 711 C
VAG      6Q6 955 711
VAG      6Q6 955 711 A
VAG      6Q6 955 711 B
VAG      6Q6 955 711 C

Zastosowanie Silnik wycieraczek, Original VEMO Quality V10-07-0012 VEMO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.