Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa Audi A6 C4 (4A2) 2.6 (1994.06-1997.10) 150km » V10-09-0805-1 vemo
wybrany samochód: 
Audi A6 C4 (4a2) 2.6 (1994.06-1997.10) 150km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa paliwa, Original VEMO Quality V10-09-0805-1 VEMO

V10-09-0805-1 Pompa paliwa, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-09-0805-1
302.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-09-0805-1

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Szerokość [mm]102
Długość [mm]115
Wysokość [mm]145
Tryb pracyelektryczny
Ciężar [kg]0,9
Ciśnienie robocze [bar]4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz kołyską
nr EAN4046001301223

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Original VEMO Quality V10-09-0805-1 VEMO

Elektryczna pompa paliwa (w obudowie) pasuje do: SEAT ALHAMBRA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, SKODA FAVORIT, FAVORIT FORMAN, FELICIA CUBE, FELICIA I 1.0-2.9 08.83-03.10
numery OEM:
AUDI      191 906 091 Q
AUDI      1H0 919 651 Q
SEAT      191 906 091 Q
SEAT      191 919 653
SEAT      1H0 919 087 G
SEAT      1H0 919 651 Q
SKODA      191 906 091 Q
SKODA      191 919 653
SKODA      1H0 919 087 G
SKODA      1H0 919 651 Q
VOLKSWAGEN      191 906 091 Q
VOLKSWAGEN      191 919 653
VOLKSWAGEN      1H0 919 087 G
VOLKSWAGEN      1H0 919 651 Q
VOLKSWAGEN      3A0 919 051 B
VOLKSWAGEN      535 919 051 A
VOLKSWAGEN      535 919 051 D
VAG      191 906 091 Q
VAG      1H0 919 651 Q

Zastosowanie Pompa paliwa, Original VEMO Quality V10-09-0805-1 VEMO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.