Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Audi A4 B7 (8EC) 3.2 FSI quattro (2005.01-2008.06) 255km » V10-72-1571 vemo
wybrany samochód: 
Audi A4 B7 (8ec) 3.2 Fsi Quattro (2005.01-2008.06) 255km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Original VEMO Quality V10-72-1571 VEMO

V10-72-1571 Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-72-1571
483.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-72-1571

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Kształt obudowy wtyczkikanciasty
Ilość biegunów3
nr EAN4062375270828

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Original VEMO Quality V10-72-1571 VEMO

Czujnik ciśnienia w układzie hamulcowym pasuje do: AUDI A2 1.2 TDI/1.4/1.4 16V/1.4 TDI/1.6/1.6 16 V/1.6 16V/1.6 FSI/1.8/1.8 20V/1.8 20V T/1.8 20V T 4/1.8 20VT/1.8 4motion/1.8 T/1.8 T 20V/1.8 T 4x4/1.8
numery OEM:
SEAT      1J0 907 597 A
SKODA      1J0 907 597 A
VOLKSWAGEN      1J0 907 597 A
VAG      1J0 907 597 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Czujnik ciśnienia, pompa hamulcowa, Original VEMO Quality V10-72-1571 VEMO w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.