Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » V10-81-0007 vemo

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0007 VEMO

V10-81-0007 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-81-0007
616.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-81-0007

producent:

VEMO

Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Napięcie [V] 12
Średnica [mm] 56
Długość [mm] 155
Wysokość [mm] 85
Tryb pracy elektryczny
Tryb pracy mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Ilość połączeń 7
Ciężar [kg] 1,2
nr EAN 4046001370175

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0007 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, TOLEDO I; VW GOLF III, GOLF IV, PASSAT B3/B4, POLO, POLO III CLASSIC, VENTO 1.6 07.94-12.02
numery OEM:
AUDI      037 133 064 D
SEAT      037 133 064 D
SEAT      37 133 064 D
SKODA      037 133 064 D
SKODA      37133064D
VOLKSWAGEN      037 133 064 D
VOLKSWAGEN      37 133 064 D
VAG      037 133 064 D
VAG      37 133 064 D

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0007 VEMO w samochodach:

zobacz instrukcję montażu V10-81-0007zobacz instrukcję montażu V10-81-0007zobacz instrukcję montażu V10-81-0007

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.