Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » V10-81-0029 vemo

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0029 VEMO

V10-81-0029 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-81-0029
Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0029
V10-81-0029
vemo V10-81-0029 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality
Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0029 vemo
433.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-81-0029

producent:

VEMO

Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Średnica [mm] 56
Tryb pracy elektroniczny
Tryb pracy mechaniczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Ilość połączeń 7
Szerokość przejazdu [mm] 56
Ciężar [kg] 1,056
nr EAN 4046001579066

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0029 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: VW TRANSPORTER T4 2.5 09.90-06.03
numery OEM:
AUDI      06A 133 064 B
SEAT      06A 133 064 B
SEAT      6A133064B
SKODA      06A 133 064 B
SKODA      6A133064B
VOLKSWAGEN      06A 133 064 B
VAG      06A 133 064 B
VAG      6A 133 064 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0029 VEMO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.