Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » V10-81-0032 vemo

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0032 VEMO

V10-81-0032 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-81-0032
Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0032
V10-81-0032
vemo V10-81-0032 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality
Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0032 vemo
579.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

V10-81-0032

producent:

VEMO

Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Tryb pracy elektroniczny
Ilość połączeń 6
Ciężar [kg] 0,923
nr EAN 4046001580727

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0032 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A3, TT; SEAT CORDOBA, IBIZA II, LEON, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I; VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE, SHARAN 1.4/1.8/2.0 09.95-12.10
numery OEM:
AUDI      06A 133 062 BD
AUDI      06A 133 062 C
AUDI      6A 133 062 BD
AUDI      6A 133 062 C
SEAT      06A 133 062 BD
SEAT      06A 133 062 C
SEAT      6A 133 062 BD
SEAT      6A133062C
SKODA      06A 133 062 BD
SKODA      06A 133 062 C
SKODA      6A 133 062 BD
SKODA      6A133062C
VOLKSWAGEN      06A 133 062 BD
VOLKSWAGEN      06A 133 062 C
VOLKSWAGEN      6A 133 062 BD
VOLKSWAGEN      6A 133 062 C
VAG      06A 133 062 BD
VAG      06A 133 062 C
VAG      6A 133 062 BD
VAG      6A 133 062 C
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0032 VEMO w samochodach:

zobacz instrukcję montażu V10-81-0032zobacz instrukcję montażu V10-81-0032zobacz instrukcję montażu V10-81-0032

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.