Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » V10-81-0055 vemo

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0055 VEMO

V10-81-0055 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-81-0055
Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0055
608.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka dzisiaj
1 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-81-0055

producent:

VEMO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca Sterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu 
Napięcie [V] 12
Średnica [mm] 56
Tryb pracy mechaniczne
Tryb pracy elektroniczny
Ilość połączeń 7
Ciężar [kg] 1,1
nr EAN 4046001588730

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0055 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, VW PASSAT B5 1.8 01.95-01.05
numery OEM:
AUDI      058 133 063 Q
AUDI      58 133 063 Q
SEAT      058 133 063 M
SEAT      058 133 063 Q
SEAT      58 133 063 Q
SEAT      58133063M
SKODA      058 133 063 M
SKODA      058 133 063 Q
SKODA      58 133 063 Q
SKODA      58133063M
VOLKSWAGEN      058 133 063 Q
VOLKSWAGEN      58 133 063 Q
VAG      058 133 063 M
VAG      058 133 063 Q
VAG      58 133 063 M
VAG      58 133 063 Q

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0055 VEMO w samochodach:

zobacz instrukcję montażu V10-81-0055zobacz instrukcję montażu V10-81-0055zobacz instrukcję montażu V10-81-0055

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.