Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Iveco S-WAY AS440S58TP MY24 (2023-???) 579km » V10-81-0055 vemo
wybrany samochód: 
Iveco S-way As440s58tp My24 (2023-???) 579km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0055 VEMO

V10-81-0055 Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality VEMO
vemo V10-81-0055
Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0055
630.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek
1 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V10-81-0055

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaSterownik / oprogramowanie musi być adoptowany (update)
Przestrzegać zaleceń producenta pojazdu
Napięcie [V]12
Średnica [mm]56
Tryb pracymechaniczne
Tryb pracyelektroniczny
Ilość połączeń7
Ciężar [kg]1,1
nr EAN4046001588730

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0055 VEMO

Przepustnica powietrza pasuje do: AUDI A4 B5, A6 C5, VW PASSAT B5 1.8 01.95-01.05
numery OEM:
AUDI      058 133 063 Q
AUDI      58 133 063 Q
SEAT      058 133 063 M
SEAT      058 133 063 Q
SEAT      58 133 063 Q
SEAT      58133063M
SKODA      058 133 063 M
SKODA      058 133 063 Q
SKODA      58 133 063 Q
SKODA      58133063M
VOLKSWAGEN      058 133 063 Q
VOLKSWAGEN      58 133 063 Q
VAG      058 133 063 M
VAG      058 133 063 Q
VAG      58 133 063 M
VAG      58 133 063 Q

Zastosowanie Korpus przepustnicy, Original VEMO Quality V10-81-0055 VEMO w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.