Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Volkswagen BEETLE kabriolet (5C7, 5C8) 2.0 TDI (2012.04-2016.07) 140km » V15-99-1905 vemo
wybrany samochód: 
Volkswagen Beetle Kabriolet (5c7, 5c8) 2.0 Tdi (2012.04-2016.07) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905 VEMO

V15-99-1905 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V15-99-1905
Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905
V15-99-1905
vemo V15-99-1905 Korpus termostatu, EXPERT KITS +
Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905 vemo
Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905 vemo
326.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V15-99-1905

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz termostatem
Sposób montażumontowany wcześniej
Temperatura otwarcia [°c]100
Rodzaj korpusuobudowa z tworzywa sztucznego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Ilość biegunów2
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
nr EAN4046001382239

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (100°C, w obudowie) pasuje do: AUDI A4 B6, A4 B7, A6 C5, VW PASSAT B5.5 1.6-3.2 11.00-06.08
numery OEM:
AUDI      06B 121 111 D
AUDI      06B 121 111 G
AUDI      06B 121 111 H
AUDI      06B 121 111 K
AUDI      6B 121 111 D
AUDI      6B 121 111 G
AUDI      6B 121 111 H
AUDI      6B 121 111 K
SEAT      06B 121 111 D
SEAT      06B 121 111 F
SEAT      06B 121 111 G
SEAT      06B 121 111 H
SEAT      06B 121 111 K
SEAT      06B 121 111 L
SEAT      6B 121 111 D
SEAT      6B 121 111 G
SEAT      6B 121 111 H
SEAT      6B 121 111 K
SEAT      6B121111F
SEAT      6B121111L
SKODA      06B 121 111 D
SKODA      06B 121 111 F
SKODA      06B 121 111 G
SKODA      06B 121 111 H
SKODA      06B 121 111 K
SKODA      06B 121 111 L
SKODA      6B 121 111 D
SKODA      6B 121 111 G
SKODA      6B 121 111 H
SKODA      6B 121 111 K
SKODA      6B121111F
SKODA      6B121111L
VOLKSWAGEN      06B 121 111 D
VOLKSWAGEN      06B 121 111 F
VOLKSWAGEN      06B 121 111 G
VOLKSWAGEN      06B 121 111 H
VOLKSWAGEN      06B 121 111 K
VOLKSWAGEN      06B 121 111 L
VOLKSWAGEN      06B121111K
VOLKSWAGEN      6B 121 111 D
VOLKSWAGEN      6B 121 111 F
VOLKSWAGEN      6B 121 111 G
VOLKSWAGEN      6B 121 111 H
VOLKSWAGEN      6B 121 111 K
VOLKSWAGEN      6B 121 111 L
VAG      06B 121 111 D
VAG      06B 121 111 G
VAG      06B 121 111 H
VAG      06B 121 111 K
VAG      06B121111K
VAG      6B 121 111 D
VAG      6B 121 111 G
VAG      6B 121 111 H
VAG      6B 121 111 K

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-1905 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.