Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » V15-99-2020 vemo

Korpus termostatu, Original VEMO Quality V15-99-2020 VEMO

V15-99-2020 Korpus termostatu, Original VEMO Quality VEMO
219.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V15-99-2020

producent:

VEMO

Temperatura otwarcia [°c] 109
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Ciężar [kg] 0,225
nr EAN 4046001342837

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V15-99-2020 VEMO

Termostat cieczy chłodzącej (109°C, w obudowie) pasuje do: AUDI A2, VW BORA, BORA I, GOLF IV, LUPO I 1.4/1.6 02.01-06.06

Korpus termostatu, Original VEMO Quality V15-99-2020 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Korpus termostatu, Original VEMO Quality V15-99-2020 producenta VEMO

VOLKSWAGEN

032121121M, 032121121N, 32121121N

AUDI

032121121M, 032121121N, 32121121N

numery OEM:
AUDI      032 121 121 M
AUDI      032 121 121 N
AUDI      32 121 121 N
SEAT      032 121 121 M
SEAT      032 121 121 N
SEAT      32121121M
SEAT      32121121N
SKODA      032 121 121 M
SKODA      032 121 121 N
SKODA      32121121M
SKODA      32121121N
VOLKSWAGEN      032 121 121 M
VOLKSWAGEN      032 121 121 N
VOLKSWAGEN      32 121 121 N
VAG      032 121 121 M
VAG      032 121 121 N
VAG      32 121 121 M
VAG      32 121 121 N

Zastosowanie Korpus termostatu, Original VEMO Quality V15-99-2020 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, Original VEMO Quality V15-99-2020 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.