Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat Audi A3 (8V1, 8VK) 2.0 TDI quattro (2012.12-2017.12) 184km » V15-99-2023 vemo
wybrany samochód: 
Audi A3 (8v1, 8vk) 2.0 Tdi Quattro (2012.12-2017.12) 184km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2023 VEMO

V15-99-2023 Korpus termostatu, EXPERT KITS + VEMO
vemo V15-99-2023
Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2023
142.99 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

V15-99-2023

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Temperatura otwarcia [°c]87
MateriałTworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz termostatem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz czujnikiem
nr EAN4046001371530

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2023 VEMO

Obudowa termostatu pasuje do: SEAT AROSA, CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, SKODA FABIA I, FELICIA I, FELICIA II, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF III, LUPO I 1.0/1.4/1.6 10.91-07.05
numery OEM:
AUDI      032 121 111 N
SEAT      032 121 111 N
SEAT      32 121 111 N
SKODA      032 121 111 N
SKODA      32 121 111 N
VOLKSWAGEN      032 121 111 N
VOLKSWAGEN      32 121 111 N
VAG      032 121 111 N
VAG      32 121 111 N

Zastosowanie Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2023 VEMO w samochodach:

Opinie Klientów o Korpus termostatu, EXPERT KITS + V15-99-2023 VEMO:

Krzysztof, Opalenie
2020-07-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.