Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu Renault WIND (E4M_) 1.2 (E4MF) (2010.07-???) 101km » V20-77-1005 vemo
wybrany samochód: 
Renault Wind (e4m_) 1.2 (e4mf) (2010.07-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zawór, Original VEMO Quality V20-77-1005 VEMO

V20-77-1005 Zawór, Original VEMO Quality VEMO
vemo V20-77-1005
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-77-1005

producent:

VEMO

Status produktu: Normalny
Tryb pracyelektroniczny
Kolorczarny
Rodzaj zaworuZawór odpowietrzający
Ilość biegunów2
Kształt obudowy wtyczkiprostokątny
Ciężar [kg]0,11
nr EAN4046001826009

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zawór, Original VEMO Quality V20-77-1005 VEMO

ZAWÓR ZWROTNY UKŁADU ZASILANIA PALIWA VEMO V20-77-1005 BMW 3 E36 E46 5 E39 7 E38 E65 E66 E67 X5 E53 Z3 E36 Z4 E85 1,9-5,4 94-09
numery OEM:
BMW      1 433 602
BMW      1 433 603
BMW      1 741 931
BMW      1 744 150
BMW      1 748 875
BMW      13 90 1 433 602
BMW      13 90 1 433 603
BMW      13 90 1 741 931
BMW      13 90 1 744 150
BMW      13 90 1 748 875
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zawór, Original VEMO Quality V20-77-1005 VEMO w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.